ERASMUS+ KA2


Kreativni Pop – Družbeni recept za kreativni pristop: spodbujanje dobrega počutja starejših preko kreativnih medgeneracijskih aktivnosti
Creation POP – A creative social prescription approach: promoting wellbeing of persons of older age through creativity-based intergenerational activities
Projekt traja od 1. 2. 2022 do 30. 9. 2024, sofinancira ga program Evropske unije Erasmus+.
Cilji
- Zagotovitev novih, inovativnih načinov socialne vključenosti za starejše preko kreativnih umetnosti (gledališče).
- Dvig ozaveščenosti med mlajšimi generacijami in tudi med starejšimi, da imajo le-ti veliko izkušenj, ki jih lahko delijo z mlajšimi generacijami in da so njihovi glasovi pomembni in da jih morajo izraziti.
- Razviti gledališke aktivnosti, ki ustvarjajo varen prostor za izražanje in izzivanje stereotipov, povezanih s starostjo.
- Izboljšati kompetence izobraževalcev in drugega osebja v izobraževanju odraslih ter izboljšanje razpoložljivosti visoko kakovostnih učnih priložnosti za odrasle, ki jim bodo omogočile večjo socialno vključenost.
Aktivnosti
- Razvoj 5 glavnih projektnih rezultatov (analiza potreb starejših, študija medgeneracijskega poučevanja in učenja, Creation POP metodologija in zbirka orodij, spletna platforma).
- 5 mednarodnih projektnih sestankov.
- 5 multiplikativnih dogodkov.
- 1 aktivnost učenja, poučevanja in usposabljanja – za izobraževalce/ponudnike aktivnosti medgeneracijskega ali vseživljenjskega učenja/moderatorje
- Pilotne delavnice.
- Razširjanje in promocija rezultatov.
Rezultati
- Poročilo o razumevanju potreb starejših in o tem, kako podpreti njihovo socialno vključenost.
- Študija o medgeneracijskih učnih aktivnostih za socialno vključevanje starejših.
- Creation POP metodologija.
- Creation POP zbirka orodij.
- Creation POP platforma.
Vplivi na okolje
- Večja ozaveščenost o družbenih problemih (staranje) in potrebi, da se poišče in zagotovi sistematične pristope k temu problemu.
- Večja ozaveščenost o pomembnosti zagotovitve aktivnosti za starejše in njihovi socialni vključenosti.
- Povečana ozaveščenost o koristih medgeneracijskega učenja za vse vključene generacije.
- Večji občutek pripadnosti družbi za udeležence, kar vodi k bolj zdravim skupnostim z večjim razumevanjem med različnimi starostnimi skupinami.
Partnerji
- Gerontološki raziskovalni inštitut (Slovenija, koordinator)
- IC Geoss (Slovenija)
- Dublin City University (Irska)
- LAUREA-AMMATTIKORKEAKOULU OY (Finska)
- Associacio La Xixa Teatre (Španija)
- CESIE (Italija)
Spletna stran projekta (SI): creationpop.eu/sl/
Project website (EN): creationpop.eu
Facebook stran projekta): facebook.com/creationPOP.eu
Zadnje objave
- Zaključek projekta Creation POP – Družbeni recept za kreativni pristop: spodbujanje dobrega počutja starejših preko kreativnih medgeneracijskih aktivnosti
- Kampanja „Demenca – od ozaveščenosti do akcije“
- Creation-POP Metodologija – kreativni pristop za vodenje medgeneracijskih skupin
- Predstavitev projekta C-POP na Festivalu za tretje življenjsko obdobje
- Creation-POP Študija medgeneracijskih učnih dejavnosti za socialno vključevanje starejših – povzetek
- Creation-POP Poročilo o razumevanju potreb starejših in kako podpreti njihovo socialno vključenost
- Uspešna projektna prijava v Erasmus+ KA220-ADU – Cooperation partnerships in adult education



